Hello! My name is Anna and I am 15 years old. This is my blog about my year in the US. I chose to go to the US with an organisation called EF (Education First) and this blog is for me to look back on, to answer any questions anyone might have, for my family and friends to read so they can find out what I'm doing and maybe make other people want to go on an exchange year too!

Bild inlägg 3

Publicerad 2014-11-29 20:00:01 i Allmänt,

När jag skadade handleden pga en "rifle" i color guard
JV football match
Himlen 
Jag och Sydney
Jag och Lena på halloween för bus eller godis 
Anissa och Jay
Hotellet Alyshia överrasknings fest va
Alyshia 
Frukosten 
Jag och Swedish Fish haha
Hunden Halle
Tyler i algebra när vi hade vikarie 
Jag, Halle och Morrigan
Från våran bakgård
Skollunchen 
Flaggorna i guard rummet 
Rifles i guard rummet
Tracy och Jay med presenter från mamma och Niklas
Presenter från mamma och Niklas
Varm choklad 
Jag Agnes och Elsa hos Tami för en sleepover

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela