Hello! My name is Anna and I am 15 years old. This is my blog about my year in the US. I chose to go to the US with an organisation called EF (Education First) and this blog is for me to look back on, to answer any questions anyone might have, for my family and friends to read so they can find out what I'm doing and maybe make other people want to go on an exchange year too!

Bild inlägg 2

Publicerad 2014-11-29 19:53:53 i Allmänt,

Charleston
Mitt hår i 5th period, Erlin fixade
Träning inomhus med color guard 
När Griffin från amerikan idol kom till min skola 
Greenville downtown
Downtown
Downtown
Jag och Paola efter sista tävlingen
Lena, rocio, Whitney, Christina, jag, Paola, Anissa, Alyshia, Lydia, Sydney och våran instruktör Justin
Övar innan sista tävlingen
Min första pumpa skärning 
Jag och Elise med våra pumpor
Tracys min och Jays pumpor framför vårat hus
Våra pumpor när det va mörkt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela