Hello! My name is Anna and I am 15 years old. This is my blog about my year in the US. I chose to go to the US with an organisation called EF (Education First) and this blog is for me to look back on, to answer any questions anyone might have, for my family and friends to read so they can find out what I'm doing and maybe make other people want to go on an exchange year too!

Swedish post!

Publicerad 2014-08-08 22:23:13 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag varit framme i ett tag, kom fram den 23:e men kom fram till South Carolina den 2:a. Camp va helt fantastiskt. Jag har lagt upp massa bilder på Facebook (för er som fortfarande använder det). Hittills har jag inte gjort så mycket här än, bara köpt saker för Tracys Cookout och fixat våra naglar. Men kan ärligt talat säga att det är sjukt fint här och är jätte nöjd med min stat. Jag har en massa bilder men de kommer va i en jätte konstig ordning tror jag. Kan försöka organisera lite hehe. Imorgon kommer typ 50 pers hit och den 11:e kommer Elise hit så tagg på det antar jag. Har inga vänner än sadly bara Leah och Lena som följde med till flygplatsen och hämta mig hahahah aja vet inte vad jag ska skriva sämsta inlägget någonsin puss hej 














Okej fixade fan en ordning hejdå

Kommentarer

Postat av: Vfri

Publicerad 2014-08-10 23:26:11

snart börjar skolan, så du får en massa vänner! Fina bilder och fina du!

Postat av: Leniva

Publicerad 2014-08-14 18:44:29

Kul att se lite bilder och att du mår bra😊 kram❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela