Hello! My name is Anna and I am 15 years old. This is my blog about my year in the US. I chose to go to the US with an organisation called EF (Education First) and this blog is for me to look back on, to answer any questions anyone might have, for my family and friends to read so they can find out what I'm doing and maybe make other people want to go on an exchange year too!

Bild inlägg 4

Publicerad 2014-11-29 20:04:51 i Allmänt,

Hemma hos Tami
Hemma hos Elise för fördelsedags fest
Jag Agnes Elsa och italienskan Marta
Utbytesstudenter i SC och Georgia 
Utbytes studenter
Jag Elsa Marta och Agnes 
Strump Byte hos Tami
Craft fair i Georgia 
Halsband jag köpte 
Scenen för jul uppsättningen jag kommer vara med i 
Color guard och marching band 
Fågel jag tog hand om
Fågeln i mitt rum 

Thanks giving frukost
Gino 
Jag på thanksgiving 
Hemma hos Dara 
Mat
Jag på thanksgiving 
Jag på thanksgiving

Kommentarer

Postat av: Vfri

Publicerad 2014-12-01 23:37:32

Du såg supersnygg ut på Thanksgiving!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela